Äntligen har solen tittat fram

Nu har jag precis hoppat ut ur duschen. Det är alltid skönt att duscha.
Idag ska jag och Vicke upp till mamma en sväng, Vicke ville nog bada men eftersom jag har duschat så ska jag nog bara sola :)
Nu lägger jag in lite fåniga bilder som jag och Vicke tog igår när solen hade tittat fram ;)

Vicke posar :P

Jag hoppar :)

Vicke hoppar :P

Jag posar xD

Julia & Vicke

hehe lite dålig bild, men men...

Vicke i trädet

Jag sitter i trädet xD

Vicke posar med löv xD

Vicke står i luften

Vicke skulle försöka göra superman, men de blev inte så lyckat.

Vicke hoppar bomben!

Min bomb blev inte lika lyckad. xD

Posing in the grass :D

Min absoluta favorit bild, Vicke äter vinbär.

hehe denna flummbild på mig får avsluta inlägget!
Hörs snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Vicke

hahaah, det var kul XD jag älskar den bilden när jag äter vinbär också :D

2009-07-29 @ 11:33:01
URL: http://vickecrazy.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0