the snow is falling down

Idag vaknade jag ca 09:00, jag gick ner och kollade på TV och åt frukost. När jag var och gjorde mig iordning på badrummet hörde jag en smäll ifrån bubbelbadkaret så jag gick fram och kollade, då låg ju Stella där, jag antar att hon var sugen på ett litet bad.
Här kommer en bild!


När klockan var mellen 10:30 & 11:00 åkte vi till Köpstaden för att handla ett födelsedagskort till Andreas eftersom att vi skulle till Sörby och fira han idag.
Påväg till Sörby började det äntligen snöa! Men inte för att jag gillar snö så mycket, men det är ju vinter och då ska det vara snö.
I Sörby bjöds vi på god mat, det va någon stek, sås och potatis, jättegott!
Till efterrätt fick vi en jättegod tårta som Lovisa hade bakat, jag säger bara jättegod!

Vid strax efter 15:00 åkte vi hem, då snöade det fortfarande, så nu är det ganska mycket snö ute.
Jag har haft en mycket rolig och trevlig dag idag! Tack för allt!
Här kommer det lite bilder som jag tog idag!
Alma leker med sitt stora dockhus!Vi byggde en tågbana. Alma & Victoria äter glass. Här är lilla söta Ester ♥

Kommentarer
Postat av: EMilia

Vilka fina bilder! Ni ser ut att ha haft trevligt.



Kram

2009-01-03 @ 19:40:04
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Julia!



Kul att läsa dina små berättelser. Du är duktig på att skriva och stava rätt, tycker jag. Fina bilder från gårdagen hos L och A.

Snart ska jag gå och öva i FH. Det är konsert idag kl 18.00. Den duktiga Margareta Melz och Johannes Palm ska sjunga.

Ha det så bra.



Kram mormor

2009-01-04 @ 13:33:44
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0