Skola imorgon.

Imorgon är det skola igen  Usch mår dåligt bara utav att tänka tanken, fick ju nästan precis ledigt.
Men på onsdag är det lovdag!! SKÖNT! Det ska verkligen bli riktigt skönt att få en extra dag ledig är inte så dumt.

Idag vaknade jag ca 9:25, så jag gick upp och åt frukost till ungefär ca 9:50, jag skulle precis gå och duscha när telefonen ringer och Vicke svarade och så skriker hon
- JULIA DET ÄR TELEFON !!!!!!
- Vem är det?
- MALIN!
 Jaha tänkte jag, varför ringer hon? Vi umgås ju inte lika mycket längre som vi gjorde när vi var små.
Men hon frågade mig om vi kunde gå till kyrkan tillsammans, för hon ville inte gå själv och så har inte inte gått sen oktober typ.

När jag kom hem ifrån kyrkan åt vi mat, sedan satte jag mig vid datorn en stund och sen jobbade jag lite med SO:n, den ska vara färdig på tisdag, men jag ska fråga om vi kan flytta fram det till nästa vecka för att det är jättemånga som inte ens är klara med hälften, jag har typ gjort 3/4 av jobbet, men min lärare funderade även på att flytta fram det en vecka, men jag får väl påminna honom imorgon.

Ikväll händer väl inget speciellt, pappa och Jessica skulle åka till söndagsdansen, men jag och Vicke vill hellre stanna hemma, så vi gör det!

Hejdå!

Jag och Ester.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!



Vilken fin bild på sig och Ester! Var det när de kom hem från promenaden?



Ha det bra! Kram

2009-01-25 @ 16:17:44
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0