Shoppat för julklappspengar

Idag var jag och mamma i kyrkan. Jag skulle ha ministrerat, men inga av de andra kom så de blev inget med det, så det var ju bara att sitta i bänken med mamma och gammelmormor.

När vi kom hem åt vi lite mat, potatismos och korv.
Sen åkte vi till Köpstaden, jag handlade en hel del, jag kommer att lägga ut bilder på det.

När vi kom hem satte jag mig vid datorn :)
Sen kollade jag lite på TV, det var Ghost Whisperer! Det gillar jag :)

Nu sitter jag lite vid datorn och degar lite, sen blir det nog att titta lite på TV kanske, jag ska iallafall använda ansiktsmasken jag köpte sen så jag får ett lent ansikte till skolan imorgon. Usch det är ju skola imorgon, det är så tråkigt i skolan ibland....

Nu har jag väl inte så mycket mera att skriva, här kommer bilder! :)
Hejdå ! :)

 
Ett par jättesnygga
strumpor, mascara, sminkborttagningsmedel
och
ansiktsmask :)


Mina nya stövlar :)
Dom va på rea så jag köpte dom!

Kommentarer
Postat av: sandra

du är mycket sötare vännen :)<3

och de där stövlarna va grymt läckra!

2009-01-18 @ 20:48:41
URL: http://quackquack.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åhh, vad snygga stövlar, var de dyra??



Ha det så kul i skolan i morgon, hehe!



Kram

2009-01-18 @ 22:18:26
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0