Makeovers!

Idag var det ju skola -.-, jag höll verkligen på att somna på sista timmen......
Nu känns det smått stressigt i skolan, en jobbig period nu med arbeten -.-, men de är bara denna vecka och nästa :)

Nu sitter jag hemma, ÄNTLIGEN! Jag kollar lite på TV:n, inget bra, men har inget annat för mig...

Ikväll ska vi äta semlor ! :) det ska bli så gott! Jag ska även beställa bruna linser :) Jag hade faktiskt bruna ögon när jag var yngre, men nu har dom blivit gröna !!! USCH!
När jag var liten tyckte jag att bruna ögon var fula och ville hellre ha blå, men nu tycker jag inte det längre, bruna, bruna, bruna !!!!

Jag hittade en sida där man gör makeovers på, här kommer bilder på mig och Vicke!!
 
Jag & Vicke

Kommentarer
Postat av: Lovisa Folkesson

Hej Julia! Vad är de för fel på gröna ögon?????

Kram kram

2009-01-19 @ 17:01:33
Postat av: Emilia

Men vad ni är fåniga, ni ser ut som beauty queens, hehe!

2009-01-19 @ 18:16:53
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0