Long day

Igår gick jag och la mig vid 21:30, jag skulle läsa ut skräckboken, jag läste ut den på lite mindre än en timme.

Idag var jag trött :)
Skolan har känts som en hel evighet idag. Vi var på något tråkigt möte i aulan, de var om snöbollar, fövånad ? NEJ!
Matilda blev slängd i en snöhög två gånger idag, lite småkul, kanske inte för henne men för mig :)

Jag har ingen läxa tills imorgon, skönt, men jag är inte säker på om jag ska till skolan imorgon, känner mig lite febrig, men jag hoppas på att det går över, för jag vill till skolan imorgon!

Ikväll ska vi kolla på någon Irene Huss film, dom är faktiskt ganska bra tycker jag.
Nu har jag inte mycket mera att säga nu, ska äta eller inte, jag är inte så förtjust i mammas köttfärssås, jag har nämnligen tröttnat. Jag får väl äta något annat om det finns.....

BYEBYE!

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0