Läxor.....

Jahopp skola idag som vanligt, jag vill bara be om ursäkt att jag inte har skrivit inlägg varje dag, men har inte kommit på något vettigt att skriva ju.

Idag är det läxor som gäller, boring! Men der är sådant man måste göra, tyvärr.....
Aja, men en rätt okej och rolig dag i skolan! Vi har ju ingen SO på onsdagar, gutt! Annars tycker jag att SO är ganska kul, men just nu jobbar vi om Norden, men visst det är ju kul, men jag tycker att vi gör lite överdrivna saker, men ändå roliga, men det blir liksom för mycket tillslut.
Våran mattelärare var äntligen tillbaka ifrån Thailand, skönt!!!! Nu fick man ju den hjälp man behövde.

Nu sitter jag här och skriver, jag tycker faktiskt om att skriva, men jag har bara G i svenska, hade tyckt att jag borde få VG för jag hade jobbat hårt förra terminen, men sånt får man ju tyvärr leva med.

Imorgon är det en tråkig grå torsdag, men det är ju musik och det är ju kul!!, jag lärde mig att spela gitarr, aldrig kunnat förut, nu håller i på med piano, vi hade någon läxa tills imorgon, men ingen visste var det va, men jag tror att jag kom på var det va, och de kunde jag redan!!

Nu ska jag dra!
hejdå!

Nu säger jag som
Emilia
- en FÅNIG bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe! Men du är ju fånig hela du = ) Men bilden var fiin.. Hoppas vi ses i helgen! Kram

2009-01-21 @ 18:33:56
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0