kul dag

Idag sov jag ganska länge, till kl 10, sen åt jag och Vicke frukost. Efter det ringde Lillis och frågade om vi ville hänga med han ut till Hansa City och det ville vi.
Vi åkte till stan vid halv 1, så gick vi in på Rusta och kollade för Lillis hade aldrig varit där, men han tyckte att de inte va så mycket att ha så vi gick till Media Markt min favoritbutik :)

Efter de åkte vi till våra  kusiner i Stora Frö spelade vi pingis, för Johannes hade fått ett pingisbord i julklapp, jag vann hela tiden ;)
Sen fikade vi lite. Efter fikat spelade vi Lego StarWars på deras X-BOX, de är faktiskt ganska kul.
Men klockan hann bli halv 4 och de var vi tvungna att åka hem eftersom att vi skulle till mamma vid 4.

När vi kom till mamma spelade vi lite X-BOX 360 sen åt vi pizza.
Nu sitter jag och tittar på när Vicke och Adam spelar 360, dom bråkar rätt mycket nu.

De har varit en lyckad 2:a dag på det nya året, pussen :*


en 30tumms appleskärm

Media Markt <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, Media Markt är en bra affär. Du vet de har biliga iPods där, den som kom förra året har de haft jättebilligt med 8 BG.



Kram

2009-01-02 @ 19:42:52
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0