julia loves fridays!

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!
Denna veckan har kännts dryg -.- men ändå inte på ett annat sätt :) men nu får jag sluta klaga, veckan är ju slut!

Nu är jag hos pappa! Jag har fått ett par högtalare av honom till min dator, så nu lyssnar jag så det dunkar på hela övervåningen.

Senare ikväll blir det nog att gå till mormor och morfar för att Emilia och Daniel är där :) Sen blir det ju såklart Let's Dance, GO BLONDINBELLA !!!!

Annars blir det nog att ta det lugnt.
Nu när jag kom hem till pappa såg jag ett brev som var till mig, det var om konfirmationen och den kommer att hållas i Kastlösa Kyrka den 19 april, men ibland fattar man inte hur dom tänker, hur ska vi få in spå mycket folk i den kyrkan, vi är liksom ca 60 komfirmander, aja dom har väl säkert någon bra lösning med detta.

Nu ska jag snart äta, det blir tacos, fast inte med köttfärs utan kyckling istället.
Ha en bra kväll
HejDå!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det var trevligt att du kom förbi, hoppas min lilla lektion i bloggdesign kommer till glädje, du lärde dig ju headern snabbt! Det är lätt när man väl lärt sig = )



Ses snart! Kram

2009-01-24 @ 11:31:31
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0