jäkla snö

Nu har det väl börjat snöa igen "/ hoppas att det försvinner snart!

Idag har det varit skola som vanligt, två redovisningar, gick bra, mycket bättre än den förra.
Tänk att veckorna går så snabbt! Snart är det ju lovdag och sedan sportlov!
Just nu längtar jag väldigt mycket till sommarlovet, orkar verkligen inte med denna tiden på året, KALLT!!

Imorgon är det sista dagen i skolan denna veckan, skönt!
Idag ska jag nog inte göra något speciellt, har inga läxor!! GUTT!

Ska nog gå och dricka lite varm choklad :) gjorde det igår med, men det är ju så gott att dricka när det är kallt ute.
Hej svejs!

 MUMS ! :)

 åhh !!! :(

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men snö är ju härligt! Jag är så avis! Det snöar aldrig här! Det har vart snö en gång denna vinter här typ, det försvann inom 24 timmar...



Ha det bäst! Vi ses väl nästa helg hoppas jag!



Kram = )

2009-01-16 @ 12:12:55
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lilliz

Hej hopp!!!



Insämmer,,de e inge vidare med snö,,,bara till fötret!!!

Sommar o värme,vill vi ha!! Så man kan ut på stålhingsten!!!=)=) Tjing!!!

2009-01-16 @ 16:02:06

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0