Heja BlondinBella !

Ikväll är det Let's Dance och som ni förstår så hejar jag ju då på blondinbella! Jag läster hennes blogg dagligen, mycket kul, och om ni också vill det så är länken här: http://www.blondinbella.se/

Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag -.-, men ändå skön, vi slutar ju 12:55 varje fredag :) så då har vi bara fyra lektioner.
Nu är jag hos mamma. Jag kollar lite på TV samtidigt som jag skriver lite på bloggen, praktiskt med en bärbar dator :)

Ikväll har vi ätit tacos, mycket gott! För i skolan var det ingen vidare god mat, någon soppa och jag är inte så glad åt soppa, så jag åt mackor istället.

Nu börjar ju snart Let's Dance!

Ha en bra fredag!
Hejdå!


"blondinbella" Isabella Löwengrip

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej där!



Lyckost du som har vart hemma i kväll och kunnat kolla på TV. Jag har precis kommit hem från jobbet = (



Kram

2009-01-17 @ 01:14:58
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0