Girls just wanna have fun!

Just nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus - Girls just wanna have fun. Det är precis vad jag och mina tjejkompisar haft idag ju!!
Det har faktiskt varit en färgglad torsdag idag eller vad man ska säga, den brukar alltid vara så tråkig och grå, men de va den inte idag! :) Jag och Cajsa hade roligare än vanligt idag, jag tror inte att jag har skrattat så mycket på en dag som jag gjorde idag!! Men jag orkar inte berätta allt, det skulle bli så mycket så de inte skulle få plats ;)

Ja som jag sa var det en rolig torsdag idag, det började med musik, mycket skojsikt, sedan NO, sådär! Sedan håltimma, SET, lunch, matte, svenska och SO, en ganska lyckad och rolig dag ju :)

Imorgon är det äntligen fredag, riktigt skönt de, men helgen lär ju gå så fort så snart är det måndag och en ny skolvecka igen.

Nu ska jag läsa lite glosor I think!
Ciao ♥

" fåniga jag"


Söta Stella ♥ 

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0