Första skoldagen 2009

Idag blev det att gå upp tidigt, klockan halv sju.
Jag tyckte att det var lite smått kul att komma tillbaka till skolan, för då får man träffa alla kompisarna igen!

Vi fick en ny tjej i klassen idag! Cajsa heter hon eller Kajsa, jag vet inte hur hon stavar, men hon verkar jättesnäll och trevlig, jag pratade ju lite med henne idag, det är alltid kul att få en ny i klassen :)

Vi har snöbollsförbud på våran skola, ingen får kasta snöboll ! Om man gör det åker man direkt till rektorn och sen kontaktar man föräldrarna, de va ganska många som kastade snöboll idag, synd om dom säger jag bara !

Just nu gör jag ingenting, lär väl inte göra något speciellt nu på ett tag. Efter maten ska jag iallafall läsa ut skräckboken eftersom att den ska vara utläst tills imorgon.

Nu sitter jag och gosar med Stella, hihi!

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jag tycker det låter bra med snöbollsförbud, det var ju alltid massa jobbiga småkillar som kastade på en = )



Jag kommer kanske hem en sväng i helgen, ses kanske då!



Kram

2009-01-07 @ 17:14:38
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå synd om dom? tror du lärarna kan peka ut vilka det var eller haah? :D

2009-01-07 @ 18:05:47

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0