finally friday!

Äntligen fredag!!! Igen!!!

Idag har det varit kort dag igen :)
Språk - jobbade med någon artikel och prepsitioner.
Bild - människokroppen.
No - läxförhör, jag fick ju G!! :).
Engelska - glosförhör och Astrid Lindgren texten.
Musik - vi har börjat med halvklass nu, så varannan fredag slutar jag ca 40 min senare, men musik är ju gutt, vi började att spela i band idag, jag fick gitarr ! :)

Snart ska jag åka till mamma, jag har inte aning om vad jag ska göra där, sitta vid datorn tror jag och kolla på Let's Dance :) nu har ju tyvärr blondinbella åkt ut :(
Men jag hejar på en ny nu :) Laila Bagge!! lycka till ikväll Laila! ;)

tjooo !

jag har en ny header nu, komentera gärna vad ni tycker ! :)

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0