Chill today

Idag sov jag till 10:30, ganska skönt faktiskt!
Nu har det kommit ganska mycket snö och det är verkligen kallt ute, nu är det riktig vinter!

Idag har jag inte gjort något, det blir nog att bara ta det lugnt, kollade på Körslaget förut för jag missade det igår p.g.a att mamma aldrig sa till när det va :(
Jag ska nog läsa lite i min skräckbok sen eftersom att den ska vara utläst t.o.m Torsdag, men det är ganska lugnt, jag har inte så många sidor kvar och det är skönt :)

Ikväll blir det nog att kolla lite på TV, spela lite X-BOX 360 och sitta vid datorn tror jag, kanske går ut en sväng i snön med, man får ju passa på innan den försvinner ;)

Ha det guld! ♥


p.s glöm inte att läsa bloggen varje dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är väl klart att man inte glömmer d ;)!!!

2009-01-04 @ 17:09:35
Postat av: EMilia

Hej!



Visst var den fin = )

2009-01-04 @ 20:47:19
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej igen Julia!



Det låter som om du haft en skön dag. Har du inte varit i stan? Jag trodde att mamma och Vic skulle dit och byta något plagg. Vik har nu haft vår konsert i kyrkan. Där var det mycket folk och det gick bra för oss, tror jag.

Johannes Palm sjön "O helga natt" så urtjusigt, och Maragareta Melz hon sjunger ju alltid så det går kalla kårar överallt.

Har just pratat med Emilia och kollat Lovisas blogg.

Det var fina vinterbilder hon tagit. Kul för Emilia att se för i Skåne har de ingen snö.

Vi jar just ätit lite mat sedan vi kom hem från kyrkan och nu hamnar vi nog i TV-soffan, som vanligt så här dags på kvällen.

Ha det gott.

I morgon ska jag jobba och på kvällen är morfar och jag bjudna till Peter och Gabriella vid kl 18.00.



Kram mormor

2009-01-04 @ 20:58:14
Postat av: Mormor

Hej igen Julia!



Det låter som om du haft en skön dag. Har du inte varit i stan? Jag trodde att mamma och Vic skulle dit och byta något plagg. Vik har nu haft vår konsert i kyrkan. Där var det mycket folk och det gick bra för oss, tror jag.

Johannes Palm sjön "O helga natt" så urtjusigt, och Maragareta Melz hon sjunger ju alltid så det går kalla kårar överallt.

Har just pratat med Emilia och kollat Lovisas blogg.

Det var fina vinterbilder hon tagit. Kul för Emilia att se för i Skåne har de ingen snö.

Vi jar just ätit lite mat sedan vi kom hem från kyrkan och nu hamnar vi nog i TV-soffan, som vanligt så här dags på kvällen.

Ha det gott.

I morgon ska jag jobba och på kvällen är morfar och jag bjudna till Peter och Gabriella vid kl 18.00.



Kram mormor

2009-01-04 @ 22:40:12
Postat av: sandra

klart jag läser din juliasötnos! ;)<3

2009-01-05 @ 11:44:18
URL: http://quackquack.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0