2009 .

Idag vaknade jag vid klockan 11 med huvudvärk, inte det roligaste på det nya året precis.
Igår gick jag och la mig mellan halv två, två. Det var mycket kul och trevligt igår tycker jag.
Jag kan fortfarande inte fatta hur tiden kan gå så fort som den gör! Skolan börjar ju redan på Onsdag !!!!!

Imorgon ska jag till mammi, då blir det väl att spela lite X-BOX 360, läsa i skräckboken som ska vara utläst tills på Torsdag, och kolla på TV.

Idag ska jag väl inte gör något alls, det ända jag har gjort är att spela nintendo wii och suttit  vid datorn.
Aja nu får jag väl tacka för mej!

Jag villocksp tacka Emilia som hjälpte mej med all design på bloggen !  1000 TACK !!!

Hejdå !


Kommentarer
Postat av: Milia

Du är väl söt! Det var bara kul att hjälpa till!



Kram, hälsa alla!

2009-01-01 @ 15:35:56
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0