Tjosan !

En vanlig dag idag då!
ÖMSA som vanligt, de blev faktiskt
ganska drygt efter ett tag ;)

Vi hade SOprov idag,
eller egentligen förra veckan
men vi hade bara SO i en
halvtimma, så vi fick fortsätta.
Egentligen trodde jag inte att vi skulle
ha SOprov idag eftersom att min lärare är
magsjuk :S, men vi hade ju såklart vikarie.....
Jag svarade iallafall på alla frågor! Till och
med MVG frågan! Vi får se hur det går.

Det är en hel del som säger att det ska bli snöstorm inatt!
Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vår och blommor!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nej! Det blir mysigt med snö!!! Hehe = )

2009-02-10 @ 18:20:56
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lilliz

Ja,,fy tusan för snö o mycke verkar de bli me!! Usch!!! Jag hoppas våren dyker upp snart!! =)

2009-02-10 @ 18:22:35

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0