Sportlov!

Det är helt sjukt att tiden bara rinner iväg, man hinner inte ens tänka förens man är där. Nu är det redan SPORTLOV!!! :) Det är riktigt skönt.

Idag tog det slut på ÖMSA, både lite tråkigt, men ändå skönt. På morgonen var det volleybollturnering!! :) Vi hade kommit delad etta om vi inte hade förlorat sista matchen, så istället för att komma delad etta så kom vi delad trea :/ aja det är ju sånt man får leva med.

Jag känner verligen på mig att jag kommer att få VG i engelska till sommaren, eller jag hoppas på att ;) Vi håller nämnligen på med en skrivuppgift som handlar om att man ska skriva om en sak som har med USA att göra typ. Jag har valt att skriva om frihetsgudinnan eller "Statue of Liberty" som den heter på engelska. Just nu känner jag mig ganska nöjd, men jag har ju precis börjat. Men jag ska göra mitt allra bästa nu, jag vill ha bra betyg, men visst just nu har jag ju G i alla ämnen, men det är ju en bra grund att utgå ifrån.

Ikväll ska jag ju såklart kolla på Let's Dance, go Laila!!

Ha det guld!
tjooo!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ni förlorade ju bara för att det va fredagen den 13:e ;)

2009-02-13 @ 15:33:25
URL: http://emliee.devote.se
Postat av: Emilia

Hehe! Jag har varit vid Statue of Liberty = )

2009-02-13 @ 17:40:02
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mormor

GRATTIS Julia på namnsdagen!



Kram mormor och morfar

2009-02-16 @ 10:28:23

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0