Plugga är inte min grej..

Hello!
Jag har tyvärr inte hunnit skriva på ett tag :( det har varit mycket plugg nu.
Det har varit två prov varje vecka i tre veckor med denna, så jag har ju pluggat hjärnan ur mig.

ÖMSA vet jag fortfarande typ inte vad det betyder, men det är faktiskt rätt roligt! Speciellt idag, hihi :P Jag har ju äntligen någon som jag kan driva med ju ! :)

Idag hade vi SOprov på Norden, de gick ju SKITDÅLIGT!!!!!! men det bästa är ju att man får fortsätta nästa vecka!
Jag vet inte vad som har tagit åt mig, jag har typ inget minne kvar.....

Imorgon har vi NOprov, kroppen, men kroppen tycker jag är ganska lätt, så jag behöver inte plugga så jättemycket kanske, men jag tänker bli godkänd!!!!

ÖMSA imorgon med ju!
hejdå ! :P

en bild på mig när jag gick i 7:an.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skolan kommer att gå fort ska du se, jag önskar att jag fortfarande gick i skolan, träffa kompisar varje dag m m. Snart kommer du att ha ett jobb och då ser man tillbaka på hur kul skolan var.. Och man ångrar att man inte gjorde bättre i från sig när man hade chansen.

2009-02-07 @ 13:22:56
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: emelie

Ömsa = Övergripande Mål Styrt Arbete ;)

2009-02-07 @ 18:28:37
URL: http://emliee.devote.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0