Imorgon är det slut på ÖMSA

Skola idag, fast ganska slappt!
ÖMSA som vanligt från klockan 8:05 till 11:00. Våra artiklar skulle vara inlämnade till centralredaktionen (eller vad dom kallar sig) senast 9:00 så jag fick skynda mig jätte mycket för att bli färdig med min alla hjärtans dag artikel. Den blev tyvärr inlämnad 10 minuter försent men jag får ju hoppas att dom hinner med den så den kommer med i tidningen!

Imorgon är det avslutning på ÖMSA, då blir det volleyboll med arbetslaget, en utvärdering och en liten redovisning tror jag.

Jag har tyckt att ÖMSA har varit roligt, inte bara för att man får slippa lektioner utan att man får prova på något nytt, men ibland har det blivit ganska drygt, men det har ju gått bra iallafall!
Jag längtar till VOLLEYBOLLEN imorgon!!! Jag älskar volleyboll.

ursäkta bilden, det ser ut som att jag är flintis, men jag har uppsatt hår ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sötnos!:)

Det ser inte alls ut som du är "flintis"!! Du är jättesöt;) Puss "mammi"!!



2009-02-12 @ 20:41:52
Postat av: Lovisa Folkesson

Hej Julia! Jag tycker hunden ser mer flintis ut. Kram kram

2009-02-12 @ 20:53:21
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0