Halvdagar med ÖMSA

ÖMSA står för något jag inte kan i huvudet just nu. Men det är något alla arbetslag ska jobba med i två veckor, fast bara halvdagar då.

I vårat arbetslag har vi valt att jobba om temat hälsa och vi kommer att dela upp oss i tidningsredaktioner för att vi ska göra en tidning.

Idag hade vi ingen riktig ÖMSA, utan vi fick önska vilken redaktion man ville vara i. Jag fick vara med i kulturredaktionen den innehåller musik, teater, dans,nöje m.m. Jag blev ju väldigt glad för detta för att det var den redaktionen jag hälst ville jobba i.

Just nu gör jag inte så mycket, jag väntar bara på att maten ska bli färdig. JAG ÄR VRÅLHUNGRIG!!!!

Jag ska försöka att hinna skriva ett inlägg imorgon. Jag kanske är så social att jag tar lite bilder ifrån dagen :)

Tjoooh!


Här är en bild jag redigerade igår, ganska nöjd ! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Vad roligt ert "projekt" låter, kul att göra en egen tidning = )



Fin bild = ) Kram

2009-02-02 @ 19:58:13
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Skansgatan!!!!

2009-02-04 @ 21:14:57

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0