En dag med Cajsa :)

Idag var jag med Cajsa ;) <3

Dagen började med att jag gick upp vid nio och gjorde mig iordning, tog bussen till färjestaden klockan tio och gick hem till Cajsa :D <3
När jag kom till Cajsa så skulle vi spela Guitar Hero, jag sög :P

Sen kom vi på att vi kunde gå ner till köpstan och kolla lite, så de gjorde vi, vi gick in på kvantum och köpte en massa grejer som, snacks, läsk, jordgubbar, yoghurt (till smoothie) och geléhjärtan.

När vi kom hem till Cajsa gjorde vi smoothies sedan kollade vi på en skräckfilm, men vi hann inte ens kolla halva för att mamma ringde och sa att hon skulle komma och hämta mig. Medans vi väntade spelade vi lite Guitar Hero och jag klarade det !!!!!!! :) Nu vill jag ha Guitar Hero!!!!!!!

Sen kom mamma och vi åkte hem, det har varit mkt kul dag idag, älskar dig Cajsa <3

 
Cajsa :) och allt vi handlade.
 
Smoothies och hattar :)

Kommentarer
Postat av: emilia

Åhh, vad gott det såg ut = )

2009-02-08 @ 20:42:44
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0