baby goodbye

Igårkväll kollade jag ju såklart på melodifestivalen!! Det var de väl ganska hyfsade bidrag men jag blev väldigt besviken på BWO, jag som trodde att deras låt skulle vara jättebra, men nej så va de inte. De bästa som jag tyckte va E.M.D med baby goodbye såklart och sedan Velvet med The Queen. Det som störde mig va att hon inte gick vidare !! :O

Idag skulle jag och Vicke följt med fam. Engkvist till resmobacken men de va ju inte så fint väder så det blev inte av.
Men Cajsa kom hit istället, det var ju roligt som vanligt.

Nu ska vi snart äta hemagjord pizza och efter det blir de nog att plugga lite grann. Ojj jag höll ju på att glömma att det är Mia och Klara ikväll med ;D, det får man ju bara inte missa !!!!

Shue!

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0