2:a skoldagen efter lovet

Idag så var det ju skola. Vi hade svenska första lektionen, vi håller på med temat skräck och skriver skräckhistorier. Jag tyckte att min var dålig så jag började om, om och om igen, det blev många omskrivningar.
Efter svenskan hade vi språk och jag har ju engelska, hihi. Vi gjorde ett oförberett prov, det var ganska lätt, jag svarde på exakt alla frågor.
Sedan var det dags för idrott, Arne var sjuk så vi hade Niklas Viberg, COOLT JU!! :D, vi körde badminton, min favorit!
Efter idrotten var det SO, vi ska börja jobba om Amerika. Vi delades in i fyra grupper idag och jag hamnade ju i den som jag verkligen passar minst in i. Grupperna är, nyheter, historia, aktuell politik och way of life. Gissa vilken jag kom i ?? Ja jag kom ju såklart i aktuell politik -.- , inte de bästa precis.
Sedan hade vi matte och matte är ju som vanligt, tråkigt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen!
Kram!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0