Jag ser det snöar, det är så roligt! Hurra!

Hejsan, det var ett tag sen nu, jag vet. Men det ska bli bättre nu framåt juletid ;) Apropå juletid så är det snart julafton haha, hmm konstigt och jullov!! Gutt som fasen.

Igår sattes betygen, suck. Jag hoppas väl att jag har förbättrat mig i något ämne? Men det har jag säkert. Alltid lika spännande :)

Just nu så snöar det för fullt ute ;) Det är jättemysigt, hoppas att de ligger kvar till jul. Det skulle ju vara kul eftersom att vi har haft många snöfria jular nu.... Jag tycker att snön är härlig. Den är så speciell på något sätt, haha. Men när det blir varmare och snön övergår till slask är det inte lika kul.... Jag hatar verkligen slask, blää!!

Nu kommer det lite fåniga bilder plus två filmklipp! :) Enjoy :D


Dannes stjärna till luciatåget

och Dardans..

finfint ;)

haha, ännu finare :D

smmmaaaaaaaaaaaaaaccckkk

bara för att jag, malin och elin e så himla cuuuuula och vågar springa barfota ute i snön :D





Så här kan de gå om man inte har någon tillsyn över sin mobil


Kommentarer
Postat av: Elin

älska oss<3 :D

2009-12-15 @ 16:24:11
Postat av: Elin

sitter här å tänker på hur jävla bra vi e, än en gång asså :D

2009-12-16 @ 17:18:25
Postat av: Emilia

Det är nu snö här med!! Love it = )

2009-12-16 @ 23:19:33
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: emma

hahahah, asså shit, snacka om flum :D

2009-12-18 @ 21:39:36
URL: http://emmabjornheimer.devote.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0