Hottentott!

Hahah jag verkligen älskar mina små hottentottar :D <3 Cause you're HOT and then TOTT! :D
Hehe jag/vi växer aldrig upp, det är gutt.

Nu är det mycket snö ute, vi hade snöbollskrig idag på skolan, haha fast vi inte får kasta snöbollar. Vår skola är CP!! Det är säkert den ända skolan i hela världen som inte får kasta snöbollar. Haha jag puttade ner Elin i en buske idag, mohahah, hon blev full med snö!! Men när vi skulle gå till ICA så fick jag en snöboll i ögat... Hmm undra av vem ? JOOO Elin, den jävla hottentotten!! Haha, men de va inte så farligt, jag typ bara dog... Men nu lever jag igen, hahah :P

Men asså nu ska jag på kalas, hejdå!






hmm, jag e fetto, jag och hottentotten på bion!!


Kommentarer
Postat av: Hottentotten

forever hottentottarna:D <3

2009-12-18 @ 15:19:19

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0