Helg (Y)

Äntligen helg.... Trodde att veckan aldrig skulle ta slut.. Men nu är den det :D Jätteskönt!

Haha vad tyckte ni om gästinlägget av Becca och Elin? Haha, ägd!

Ikväll är det idooooooool :D Calle åker ;) det är jag 80 % säker på :) Tove och Erik var ju klara redan från början kändes det som. De har ju redan allt som en artist behöver.

Jag har inte en aning om vad jag ska göra i helgen. Eller jo! Jag måste läsa ut min bok så jag hinner läsa ut min andra bok!!! Det börjar brinna i knutarna nu.. Men jag hinner ju en bok på två veckor, iallafall om jag läser effektivt ;) Nu har jag inte så mycket mer att säga.. LUCIATÅG på fredag... Hmmmm undra vem som blir lucia i år ? :)



Här är bilder som jag tog förra julen, kanske inte så jättesnygga :P men ändå ;)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0