God Jul

Jajajaja jag vet, en dag försenat, men jag vill ändå önska alla en God Jul och hoppas på att ni hade det riktigt kul igår, för det hade jag iallafall ;). Vi firade hos min farmor och farfar i Kastlösa. Det var jättemysigt. Bilder kommer när jag orkar.
Jag fick endel i julklappar.. Fast kanske inte så jättemånga, men jag nöjer mig ändå. Jag fick en jättemysig morgonrock, två tunikor, sidenleggings, ett wiispel, pengar, två nagellack, en pyjamas, lips och en stickad tunika. Så jag är nöjd. Jag önskade mig inget speciellt så.
Ikväll ska vi äta julmat hos mormor och morfar. Det ska bli gott. Jag ska nog gå in en vända till Malin också eftersom att hon bor granne med mormor och morfar.
Snart är det nyår.. Helt sjukt att ett år kan gå så fort..... Hoppas att 2010 går minst lika fort, he he ;)


jag idag...


Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaaaaalin

jag kommenterar :)

2009-12-25 @ 20:23:08
URL: http://ffrkenlarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Julia!



Jag kommer förbi sedan med era julklappar, hehe!!



Kram

2009-12-26 @ 11:32:10
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0