2009

2009 har varit ett bra år!! Helt perfekt faktiskt ;) Det har gått fort, jag har haft mycket kul, jag har fått vara med om nya uppleverser och jag har lärt mig mycket. Endel misstag har gjorts, men alla gör väl misstag någon gång...

Årets händelse: Cajsa Svensson har sönder bordet i biblioteket!! Haha jag skrattar fortfarande när tänker på det.. :)

Jag fick ett tips från Emelies blogg om att lägga upp en bild från varje månad under året. Det var en kul idé så jag snor den och gör likadant ;) hoppas att du inte tar illa upp. Jag har en fin julklapp som väntar.... :)


januari 09

februari 09

mars 09

april 09

maj 09

juni 09

juli 09

augusti 09

september 09

oktober 09

november 09

december 09

___________________________________________________________
jag lovar att lägga upp bilderna från julafton någon gång denna veckan.
imorgon kommer jag att lägga upp bilder på min snygga nyårsoutfit. missa inte det! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha klart det inte gör något när man får julklapp :D

2009-12-30 @ 21:14:27
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Emilia

Söt du är!! Gott nytt år vännen!!



Kramar = )

2009-12-30 @ 22:21:25
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0