Saturday!

Heejsan! Det var ett tag sen sist, men nu är jag tillbaka!
Nu har jag precis städat mitt rum, usch det är riktigt jobbigt.... Men nu är det klart så nu behöver man inte tänka på det mer!
I eftermiddag ska pappa och jag åka och handla för vi ska göra smörgåstårta till imorgon då jag ska ha mitt släktkalas. Annars händer det väl inget speciellt, skolan börjar på torsdag och så, men annars inget speciellt. Som jag har sagt så ska jag börja blogga mera när skolan börjar, för då finns det lite mera att skriva om... Kanske? Aja jag tror det iallafall. Det är iallafall fler som läser min blogg nu, det är ett plus och jag lovar att uppdatera mycket så jag inte tappar dom, hehe! Men nu ska jag nog hitta på något annat! Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

du längtar till skolan, eller hur?:DDDDDDDDDDDD

2009-08-22 @ 12:00:18
URL: http://jennnufer.blogg.seg.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0