Kräftskiva

Igår va det kräftskiva hos mamma, hehe det blev väldigt lyckat och alla hade jättekul. Men eftersom att jag inte hittar min kamera så blev det inga bilder.. Tyvärr, men vi va jättefåniga. Mamma och Carina hade gjort egna kräfthattar åt oss av tidningspapper :o haha man såg ut som en stjärngosse när man hade dom på sig! Så de kanske var lite tur att jag inte tog kort, haha men de hade varit roligt att ha kort ändå. Men aja jag överlever utan kort.

Ikväll så ska vi ha släktkalas hos pappa, det ska bli roligt och efter det åker jag hem till mamma igen, eftersom att helgen är slut. Men nu måste jag städa mitt rum lite. Ha det bäst!

hehe, jag lägger in en bild på Vicke som jag har redigerat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur många gånger skrev du kort? kul med kort, inga kort, kul med kort, inga kort xD

2009-08-23 @ 13:08:44
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0