Hallö

Hejhej igen :P Idag har det ju varit skola som sagt. Det var helt okej. Det började med hemkunskap där vi lagade pasta och köttfärsås, efter det hade vi SO där vi nu jobbar om Ryssland, sen var det lunch och efter lunchen var det språk, efter språket var det slöjd!! Det är så skönt att man får välja vilken slöjd man vill ha! Jag kommer ju såklart ha syslöjd båda terminerna :P och efter slöjden var det matte. Hehe de kanske blev ett lite tjatigt inlägg men vem bryr sig?
Efter skolan följde Emelie, Elin och Malin med mig hem för att bada. Det var ju riktigt skönt i poolen, 26 grader faktiskt och nu sitter jag vid datorn. Jag ska nog hoppa in i duschen snart, jag hatar att duscha, eller visst är det skönt men det är så jobbigt att fixa håret efter, men jag måste verkligen duscha. För man vill ju se bra ut på skolfotot imorgon, men jag har ju typ alltid otur med skolfoton!! Jag blir aldrig bra, hahah. Men jag får väl överleva det. Men nu ska jag duscha iallafall, jag tror att jag skriver imorgon med! Hejdå!


en ganska dålig bild på skolfotot i sjuan, hoppas att ni inte hittar mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, lilla jööölia :D

2009-08-31 @ 20:32:10
URL: http://ffrkenlarsson.blogg.sw
Postat av: Linn

klassen <3

2009-09-04 @ 23:49:25
URL: http://inezway.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0