Finally sun!

Yees!!! Idag har det varit sol, HELA DAGEN :D. Det kan bara inte bli bättre, men sommaren är ju snart slut, tyvärr... Buhuhu och snart börjar skolan! Buhuhu.!!! Åhh varför ska tiden alltid gå så snabbt?? Jag fattar aldrig det. Men jag får väl hoppas på att det kommande skolåret går fort också.

Just nu sitter i min säng med datorn i knäet. Ikväll kan man säga att jag är "barnvakt" år Adam & Vicke för att mamma och Henke är på Kajutan ikväll. Det känns som att jag är sjuk... Jag vet inte men jag känner mig riktigt trött.. Jag kanske bara är trött helt enkelt, vi får se imorgon..
Här kommer en bra låt :P


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det fattar inte jag heller för asså så fort har det inte gått innnan :O

2009-08-05 @ 18:36:44
Postat av: Cajsa

Det fattar inte jag heller för asså så fort har det inte gått innnan :O

2009-08-05 @ 18:37:06

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0