15

Nu är jag hela 15 år gammal, låter stort va? Hehehe, jag känner ingen större skillnad. Imorgon, fredag alltså ska jag ha släktkalas hos mamma. Då hoppas jag på att jag får babyliss iCurl :D. Just  nu har jag bara fått en bärbar dvd, men det är ju inte så lite det. Jag fick det jag önskade mig iallafall, annars önskar jag mig pengar till en iPod men jag märkte för en dag sen att jag hade 1600 kr i en låda, hahaha, så jag har ju råd med den i vilket fall, hahah. Men aja jag vet att jag har varit seg på att skriva nu, men jag har verkligen inget att skriva om ibland, haha. Men nu ska jag nog hitta på något annat!
Hejdå! ♥


Här är min dvd :)

babyliss iCurl

iPoden som jag ska köpa :P


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0