Våren är här!

JAAAAAAAAA!!! Äntligen! Våren är här!

Idag var jag ute och åkte motorcykel med pappa, det var riktigt kul! Vi åkte till Kalmar och åt glass, mums, hihi!

Igår var jag och Vicke ute och gungade på kompisgungan, det var skoj :)

Just nu sitter jag här och lyssnar på den fåniga låten som jag fick av Emilia :), den är jättefånig!!

Om en halvtimme ska vi till Stora Frö och fira min faster Kristin, det ska bli kul! Nu kommer det lite bilder :P


Denna bilden har jag målat,
men det var inte jag som gjorde
blåtiran! Det va HPS som gjorde
den ! :O
 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, vad härligt att åka mc! Jag brukade göra det med pappa innan ganska ofta, men det var ett tag sedan nu. Ännu en sak att göra på min omtalade semester = )

2009-04-04 @ 18:26:16
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad snygg du va i skinnstället!! Är det mitt gamla?;)



2009-04-05 @ 13:33:25

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0