Spring!

Nu känns det att det börjar bli sommar eller iallafall närma sig sommar.

Ja jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag hade tänkt vänta tills jag hade fått konfabilderna men don har jag inte fått än, så jag får väl vänta.

Nuhar skolan startat igen... Jag hade gärna varit ledig en vecka till om man fick, men nej tyvärr.
Imorgon har jag musikprov, det är ganska lätt så jag behöver inte öva så mycket, kanske bara läsa igenom det några gånger.

Jag vill bara  tacka er som kom på min konfirmation det var jätteroligt och jag är jätteglad för min presenter! Jag fick ju en kamera, jag blev jätteglad! Så här kommer det lite fåniga bilder. (vissa är lite redigerade)

fånig bild på mig! hih!

en till fånig bild :P





Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0