Nyårsafton ! :)

Nu har gästerna anlänt, vi har just ätit varmrätten. Det var potatisgratäng och fläskfilé och till förrätt var det toastskagern, eller hur det stavas ? Men till efterrätt blir det vit chokladmousse med mango och hallon.

Just nu sitter jag med världens omognaste ungar jag har träffat ! Dom fjantar omkring som 2 åringar, eller vi gör det lätt för oss, Alma beter dom sej som.

Nu ska vi fortsätta fjanta runt som Almor :P

ha en bra nyårsafton ! 

alla vi som fjantaralla vi som fjantaralla vi som fjantaralla vi som fjantar


Kommentarer
Postat av: Lovisa Folkesson

Hej Julia!



Kul med din blogg, visste inte att du hade en innan.

Kram Lovisa

2009-01-01 @ 09:50:10
Postat av: Milia

Hej Julia!



Blev du nöjd med bloggen! Jag är inne på MSN i dag om du vill ändra headern och skicka den till mig!



Kram

2009-01-01 @ 11:34:30
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman!! Det var ju en fin blogg ju:)



Kram mamma!!!

2009-01-01 @ 14:24:28

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0